13 Haziran 2007 Çarşamba

Küçük bir kaçamak

Arkadaşlar,

Vicdan azabından kıvranıyorum; sizlere açıklamadan yapamayacağım...

Geçen Pazar günü yani 10 Haziran 2007'de küçük bir kaçamak yaptım. Gizlice, kimse görmeden...

O gün sahil yolunda bisiklete biniyordum... Nasıl oldu anlamadım, bisikletimin tekerlekleri beni Maltepe'ye götürdü..

Veee.....

İstemeden kendimi pistlerde buldum... http://www.istanbulkartingpark.com/ Yapacak birşey yoktu, dayanacak gücüm olamadı...

Pişman mıyım derseniz, değilim :) Yine olsa yine yaparım :)


2 yorum:

Adsız dedi ki...

xx

Adsız dedi ki...

valla erdalcım çok hızlı dönmüşsün fotocu arkadaş seni yakalayamamış ama parmağını yakalamış:) biliyoduk zaten gizli gizli antreman yaptıını mutlaka seni biri görmüştür de itiraf etmişindir bu kaçamağı, hadi itiraf et kaç kaçamağın daha oldu daha önce:)
Bu arada artık seni pistlerde yakalayamasak da sahil yolunda pisikletinle yakalarız.